Saturday, May 25, 2013

Kolej Matrikulasi Labuan

Kali pertama jaa kaki aku menjejak nie kolej. Memang sudah terpahat lah dalam hati mahu dapat 4.00 tiap sem. Tapi kan. taim kami ada ceramah dari Ustad bollywood tuu ada satu nie macik2 pergi tegur aku. Dia tanya laah dari mana. Pastu x laama. berabis lagi dia kasitau yang Matriks nie susah. Bagus x payah masuklaa. Membazir masa ja. Tapi xpa. Kalau ada semangat dan azam kira 50 peratus sudah berjaya. :)

Nasib banyaaaaak juga kawan ex MRSM, Sikuati 2, sama kawan sekolah rendah dulu. hehe.
Tidaa apa bah nie. 2 tahun jaa tu aku di sana. Kuatkan semangat k. Tapi roomate aku ada satu orang jaa nie :( sunyilaaa bilik kami. huhu. Tandas blok c nie pun buruk gilaa. sangat2 grunge. Aku kira mahu pindah bilik. Tapi roomate aku x mau pula. Huhu. Nasib aku nie kirea baik laa juga mau kasi kawan dia. haha Perasan kau nie.

Okayy. Sesi foto pula yang berkata-kata.








1 comment:

Aku pengembara said...

Member aku pun ramai jg yg study kat matrik Labuan tu.. banyak jg yg berjaya,, semua tu terpulang pada diri.. btw.. i wish u luck!