Thursday, March 14, 2013

when TRIBAL hit Malaysia

Assalammualaikum.

kamu tahu apa tu TRIBAL?
saya pun tidak tahu ba nie actually maksud tribal. tu hari saya tengok di kamus. dia cakap maksudnya Suku Kaum. gtuu laa.

Sekarang nie kan saya rasa para wanita, perempuan, adik-adik, kakak-kakak kebanyakan demam fesyen tribal. seeeemua mau tribal. dari hujung kaki ke hujung kepala. hehe. saya pun macam mau terjangkit sudah nie virus tribal nie.

enjoy these photo. mana tahu kamu pun terjangkit natie ^^

comel kan nie casing?


nie pun lawa oh.


oops. ada pula gambar jamban mau interfere haha.


nie laa tribal.


wuuu banyak pilihan oh.


p/s: sorrie tabak gambar kau di google.


wu. nie lawa. comel sangat!


nie pinkish stripes purse.


 sumber:google

5 comments:

Nana Liena said...

oh..ni namanya tribal ea? tak tahu pun..huhu..tahu stripes n so on..tak pun me panggil zig zag..ahaha

cik vanilasusu said...

iyaaa.. hehe. pandai u bagi nama panggil zig zag n stripes kan :p

nadia hikari said...

ouhh . cantik2 . i pun baru tahu ni tribal . sekarang ramai orang pakai baju corak ni

nadia hikari said...
This comment has been removed by the author.
cik vanilasusu said...

yaa. lepas baju superman popular, corak nie pula kan. :)